Polecane posty

Z zielonym w tle

Wiosna nas raczej nie rozpieszcza i w dodatku trochę narozrabiała. Najpierw się pięknie przywitała, wszystko zaczęło się zbierać do życia i kwitnąć. A potem z roztargnienia, mam nadzieję, pozwoliła to całe piękno przykryć śniegiem. Oby coś jednak przetrwało te kaprysy i fochy. 


Jakby tego było mało panowie z piłami się dziś pojawili pod moimi oknami i odcięli drzewom wszystkie gałęzie, na których już były pąki liści. Ja się na tym nie znam. Wiem jedynie, że drzewa trzeba przycinać. Zastanawiam się tylko czy to jest najodpowiedniejsza pora i czy trzeba odciąć wszystko?


Może ktoś jest fachowcem w tej dziedzinie i mnie objaśni w tajnikach przycinania drzew bo trochę mnie to wkurzyło. Dlatego dziś krótki post z zielonym w tle. Będę musiała parapety zazielenić skoro za oknem gołe kikuty. A na koniec ciekawostka podpatrzona w podróży. 


To prywatna posesja na terenie Niemiec. Zabawne chociaż jak dla mnie trochę za dużo :). Ja wiem, że na swoim to się dba ale czy na naszych osiedlach chociaż zielono nie może być? Już bez dodatkowych dekoracji. Najpierw pozbyli się ławek, teraz zielonego! Niedługo to będzie tylko betonowy parking zastawiony na maksa samochodami. 

Kosz Tine K Home - TUTAJ
Taca - TUTAJ
Osłonka na doniczkę - TUTAJ
Chińskie pędzle - TUTAJ

 

Komentarze

  1. U mnie w domu już też trawka, narcyzy itp w doniczkach już rosną. Lubię popatrzeć na ładne żywe roślinki w domu szczególnie jak taka pogoda za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie jestem ekspertem, ale u mnie w ogrodzie takie prace wykonuje się jesienią. Wiosną formujemy krzewy i tuje.. P.S. osłona na doniczkę świetna! sprawię sobie taką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Co do przycinania drzew to też fachowcem nie jestem, a moja podstawowa wiedza ogranicza sie do przycinania drzew na jesień, czy czasami w zimie, bo w Grecji nie są one szczególnie mroźne( choć zeszłoroczna była sporym zaskoczeniem).Nie dziwię się ,że ta wycinka Cię wkurzyła, bo i ja odczuwam ciągły niedosyt zielonego, choć otoczenie twierdzi ,że mam najbardziej zazielenione zadrzewione i ukwiecone podwórko w całej naszej miejscowości.A co do Twojego kłopotu, to moze zapytaj się w administracji budynku, czy coś wiedzą, o tym przycinaniu, bo pewnie oni to zlecili, a do czasu kiedy za oknem się nieco zazieleni, faktycznie postwa na roślinki na parapecie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam i cieszę się z wizyty.



instagram @kokonhome



Copyright © Kokon Home